Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / L’empresa Rec Madral que gestiona l’aigua de Lloret Residencial deu més de 250.000€ a l’Ajuntament de Lloret de Mar

L’empresa Rec Madral que gestiona l’aigua de Lloret Residencial deu més de 250.000€ a l’Ajuntament de Lloret de Mar

Aquesta empresa subministradora d’aigua a la urbanització ha tornat a deixar el veïnat de Lloret Residencial sense servei
29-07-2021


Els veïns i veïnes de Lloret Residencial tornen a estar sense aigua donat que l’empresa subministradora del servei, Rec Madral, novament no està proveint el servei. Aquesta situació es produeix cada any i l’Ajuntament de Lloret, sense obligació de fer-ho però per una qüestió de de garantir l’aigua, ha acabat proveït els veïns d’aquest servei. 

El regidor Albert Robert, regidor d’Urbanisme, explica que “és una situació intolerable que els veïns de Lloret Residencial han de patir cada any” i recorda que “aquesta empresa té un deute acumulat amb l’Ajuntament de més 250.000€ i per tant no els podem vendre més aigua”. Per posar fi a aquesta situació des de l’Ajuntament de Lloret s’està treballant amb mesures més contundents per a poder gestionar l’aigua. De fet el consistori té preparat un conveni per tancat amb l’empresa Pic i Sayols que segons la darrera sentencia judicial és la propietària de la xarxa d’aigua. El regidor d’Urbanisme remarca que “Entenem perfectament el malestar dels veïnat de Lloret Residencial i, tot i que aquesta manca de subministrament no respon a una competència municipal, estem treballant per trobar una solució”. 

L'Ajuntament de Lloret fa anys que està intentant solucionar aquesta problemàtica i fa anys va fer una important inversió, de prop de 3.000.000 €, per garantir la connexió d'aquestes urbanitzacions a la xarxa municipal d'aigua. 

arxivat sota: Altres