‘Als 40.691 veïns i veïnes, els agrades quan estimes Lloret’, la nova campanya de civisme de Lloret de Mar per aquest estiu
Lloret Turisme ha presentat la nova campanya de civisme per aquest estiu que, amb el lema “Als 40.691 veïns i veïnes, els agrades quan estimes Lloret”, conceptualitzada per l’agència creativa FEAS, torna a incidir en la importància del respecte i de trobar un equilibri entre les necessitats de la ciutadania i dels visitants. Aquest any la campanya posa al centre els 40.691 veïns i veïnes de Lloret i trasllada, d’una forma divertida i amable, que estimar Lloret i tractar amb respecte el seu entorn fa feliç la seva ciutadania. Per l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, es tracta d’una campanya “amb un missatge fàcil i clar que interpel·la directament els turistes perquè respectin els veïns i veïnes de Lloret de Mar”.
La campanya consta de quatre il·lustracions de l’artista Sergio Dosal amb el seu estil característic, colorit i viu, i que escapa dels convencionalismes. Tracten sobre diferents temàtiques vinculades a la sostenibilitat, l’eix estratègic per aquest 2022, com són la importancia de mantenir les platges i cales netes, el reciclatge, el respecte per l’entorn i el foment de la mobilitat a peu. A més, la campanya també fa una picada d’ullet al món digital amb el joc dels m’agrades (likes) a les xarxes com Instagram o Facebook. L’etiqueta de la campanya és #LloretLikesYou.
Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, explica que “tots els interessats tenen a disposició diferents materials en línia i fora de línia per poder formar part d’aquesta campanya i compartir-la”. Aquests dies a Lloret de Mar ja es poden veure les banderoles a diferents espais de la via pública.
Lloret Turisme va començar a endegar aquestes campanyes de civisme que busquen enfortir la relació entre resident i turista el 2017.