L’Ajuntament de Lloret de Mar ha de tornar a subministrar aigua als veïns de Lloret Residencial-MontLloret
L’empresa Riera de Cabanyes, que té el contracte de subministrament d’aigua a les urbanitzacions de Lloret Residencial i MontLloret, ha tornat a deixar sense aigua els seus abonats. Aquesta situació ha provocat que l’Ajuntament de Lloret ─a través de l’empresa concessionària Aqualia i sense tenir l’obligació de fer-ho, però per una qüestió de sensibilitat amb els veïns i de garantir un servei bàsic─ hagi hagut de proveir novament els veïns d’aquest servei. L’alcalde, Jaume Dulsat, ha explicat que “les tasques per restablir l’aigua han durat gran part de la nit i s’han acabat cap a les 4 de la matinada. L’Ajuntament de Lloret de Mar ja està en condicions de donar cabal a la xarxa de Lloret Residencial-MontLloret i ara cal que l’empresa subministradora faci tot el necessari a la seva xarxa per restablir el servei a tothom”.
L’alcalde de Lloret ha remarcat: “Es tracta d’una situació insostenible que dura ja prop de deu anys i que afecta seriosament el dia a dia d’aquest veïns. L'Ajuntament de Lloret fa uns anys ja va fer una important inversió, de prop de 3.000.000 €, per fer front a aquesta problemàtica i per garantir la connexió d'aquestes urbanitzacions a la xarxa municipal d'aigua. Estem en condicions d’abastir d’aigua Lloret Residencial i MontLloret, però cal que els veïns es donin d’alta amb la companyia municipal”.