L’Ajuntament de Lloret de Mar recupera els tràmits presencials a l’Oficina d’Informació Ciutadana
L’Oficina d’Informació Ciutadana, (OIAC) de l’Ajuntament de Lloret de Mar ha començat avui a realitzar tràmits de forma presencial després de que s’hagin pogut restablir, paulatinament, els serveis informàtics que varen quedar afectats per un virus.
Xavier Flores, regidor de l’OIAC, explica que “avui hem atès a 225 persones que han vingut presencialment a l’OIAC sobretot per temes de padró” i remarca que “a dia d’avui la cita prèvia i les instàncies telemàtiques encara no estan operatives; és per aquest motiu que demanem a les persones que vinguin a fer els tràmits presencialment que tinguin en compte que es poden generar temps d’espera”.
El regidor també ha explicat que “avui ens hem centrat en fer proves d’estrés per veure si el sistema aguantava correctament i el resultat és positiu per la qual cosa esperem que el 21 d’octubre puguem tenir restablerts tots els serveis”.
Per altra banda, l’horari de tancament de l’oficina es pot veure modificat en funció del volum d’usuaris.