Ves al contingut. | Salta a la navegació

Sou a: Inici / Ajuntament / Comunicació i publicacions / Sala de Premsa / L’Oficina d’Informació Ciutadana de Lloret de Mar ha atès 4264 persones els mesos de juny i juliol

L’Oficina d’Informació Ciutadana de Lloret de Mar ha atès 4264 persones els mesos de juny i juliol

Actualment prop del 60% dels tràmits ja es fan amb cita prèvia
12-08-2021


L’Oficina d’Informació Ciutadana de Lloret de Mar ha presentat les xifres dels mesos de juny i juliol; en total s’han atès 4.264 persones de les quals 2.493 havien fet la reserva de cita prèvia, un 58’47%, i 1.771, 41’53%, han estat tràmits urgents. El regidor de l’OIAC, Xavier Flores, explica que “el servei de cita prèvia es va posar en marxa el juny del 2019 amb l’objectiu d’evitar els desplaçaments i cues i facilitar les gestions, a dia d’avui que un 60% ja en facin ús ha ajudat a millorar el servei i la satisfacció dels usuaris”. Aquesta agilitat en el servei queda reflectida en els temps d’espera que en el cas de cita prèvia es situa en un temps mitjà d’espera de 2:54 minuts i en els tràmits urgents de 10 minuts. En aquest sentit l’objectiu de regidor de l’OIAC “es continuar impulsant campanyes d’informació del servei”.

L’OIAC es troba ubicada als baixos de l’Ajuntament de Lloret de Mar i té un horari de 9h a 14h amb cita prèvia. Anualment atén a prop de 25.000 persones.

A més l’Ajuntament de Lloret de Mar és entitat de registre idCAT, i des de l’OIAC es fa la tramitació de l'idCAT, que és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet i que permet operar amb les administracions públiques, i assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques enviades per internet. L’any passat es va expedir un total de 3.319 certificats digitals idCAT i de moment, aquest anys ja s’han expedit 3.925 certificats.

arxivat sota: Actualitat, Ciutadania