La Piscina de Lloret celebra el seu abonat 2.000 amb una jornada de portes obertes
Avui la Piscina Municipal de Lloret ha celebrat el seu registre d’abonat 2.000 amb una jornada de portes obertes que ha comptat amb diferents activitats com actuacions de funky familiar, zumba, aiguagim, pilotes de xoc, barques aquàtiques i inflables aquàtics.
En el marc de la jornada de portes obertes, s’ha fet un reconeixement a l’abonada 2.000 i a l’abonat 1 amb un acte institucional en què també s’han presentat les dades estadístiques del 2016 i les novetats previstes a la Piscina Municipal pel 2017. Joan Bernat, regidor d’Esports, ha explicat que “fa gairebé nous mesos que l’Ajuntament va assumir la gestió de la Piscina de Lloret després que l’empresa que la gestionava en aquell moment declarés que no li sortien els números i que no veia que la situació pogués millorar en el futur. Actualment s’ha arribat al màxim històric d’abonats de la Piscina; a l’octubre se situava en 1.645 abonats i ha continuat la línia ascendent fins a acabar l’any amb 1.870 abonats, superant en 270 la previsió inicial de 1.600. A data d’avui ja hi ha 2.120 abonats, un 43% més dels que hi havia fa 9 mesos, superant fins i tot en 200 abonats els objectius previstos per finals d’aquest 2017, que eren 1.900 abonats”.
Ricard Salinas, director de la Piscina, ha explicat que per atraure i fidelitzar els usuaris s’han fet diferents accions com “posar preus més populars, de manera que l’abonament mitjà s’ha rebaixat un 20%; adequar espais esportius incorporant porteries de waterpolo per a la piscina i instal·lant sureres noves per augmentar el nombre de carrils per als banyistes; s’ha millorat la seguretat doblant el nombre de socorristes; s’ha augmentat la cobertura de la sala de fitnes; s’ha adequat l’antiga sala de ciclisme indoor per fer-la més polivalent per a la realització d’altres activitats esportives; s’ha millorat la metodologia de les classes de natació incorporant un programa específic educatiu, de l’empresa SEAE, que és el mateix que s’aplica a altres piscines com les Bernat Picornell a Barcelona, i s’ha fet un important campanya de comunicació”.