La Policia Local de Lloret s’adhereix a la campanya #pelsvalents
La Policia Local de Lloret de Mar s’ha sumat a la campanya ‘Escuts solidaris’ per contribuir a la tasca d’investigació mèdica contra el càncer infantil que es fa al Sant Joan De Déu Pediàtric Center de Barcelona. L’objectiu és aconseguir 30.000.000€ per a crear el SJD Pediatric Cancer Center Barcelona, el centre oncològic més gran d’Europa així com per a projectes d’investigació, atenció i educació d’aquests nens i nenes.
La Policia Local de Lloret s’adhereix recaptant fons a través de la venda d’uns escuts adhesius especials que combinen la insígnia policial de Lloret amb l’etiqueta “pels valents”, que identifica la lluita dels nens i nenes contra la malaltia.
Les insígnies estan impreses amb fil daurat, color que simbolitza la lluita contra el càncer infantil, sobre un fons negre i porten una cola termoadhesiva al dors, que permet fixar-lo a qualsevol peça de roba simplement passant-li la planxa.
Inicialment es posaran a la venda 500 unitats dels escuts solidaris que es poden adquirir, a partir del proper dilluns 15 de gener, al preu de 4 euros, a les dependències de la Policia Local i de Protecció Civil de Lloret (Avinguda de les Alegries 32) i a les Oficines de Turisme (Avinguda de les Alegries,7) i del Museu del Mar (Camprodon i Arrieta 1-2).
Més d’una quaranta Policies Locals de tot Catalunya ja s’han adherit a la campanya que neix de la iniciativa dels agents de policia del municipi de Sant Celoni. En paraules del regidor de Seguretat Ciutadana, Josep Lluis Llirinós “ens fa molta il·lusió afegir-nos a aquesta iniciativa i aportar el nostre granet de sorra per aquesta causa solidària: la lluita contra el càncer infantil. I ha afegit “la rebuda està sent molt positiva i no descartem tenir que ampliar la venta d’escuts solidaris”.
Des de la Policia Local també s’anima a tots els que participin a la iniciativa a fer-se una foto amb l’escut solidari i compartir-ho a les xarxes socials amb el hashtag #pelsvalents o #paralosvalientes i així aconseguir una major difusió de la campanya.