Lloret de Mar continua amb la seva activitat promocional a Irlanda
- Ahir també va participar en l’acció “Viu el Doble” del Patronat de Turisme Costa Brava en la que hi varen participar trenta agents de viatges i una quinzena de periodistes i creadors de continguts irlandesos
El Lloret Convention Bureau, divisió que promociona el turisme de reunions i esdeveniments a Lloret de Mar, s’ha desplaçat aquest dimarts fins a Dublín per a participar en una acció promocional per donar a conèixer l’oferta especialitzada de la destinació en el segment del turisme de reunions. El Lloret Convention Bureau es va reunir amb una trentena d’agències organitzadores d’esdeveniments provinents de tot Irlanda. La directora del Lloret Convention Bureau, Montse Belisario, “és la primera vegada que presentem la nostra proposta de valor a Irlanda i hem copsat molt d’interès per la destinació a nivell de MICE, especialment pel que fa a la millora en la connectivitat amb els aeroports de Barcelona i Costa Brava Girona i els 4 prinicipals aeroports irlandesos”. El Catalunya Convention Bureau i el Barcelona Convention Bureau també varen participar en aquest workshop que va finalitzar amb un sopar de networking (treball en xarxa).
Per altra banda ahir, 13 d’abril, Lloret Turisme va participar a l’acció promocional que va dur a terme el Patronat de Turisme Costa Brava de la Diputació de Girona a Dublín. En total hi varen participar trenta agents de viatges i una quinzena de periodistes i creadors de contingut irlandesos que varen poder conèixer les novetats de la destinació per a la temporada del 2023: el Castell de Lloret, la capitalitat de la cultura catalana, les noves inversions en allo9tjament i restauració, etc.
Aquesta acció promocional va incloure un treball de networking previ amb les empreses del territori, una activitat de dinamització i va finalitzar amb un àpat gastronòmic elaborat per establiments adherits al col·lectiu de la Cuina de l’Empordanet. Entre els assistents irlandesos va destacar la presència d’agències de viatges com Sunway, Cassidy Travel, Oscar Travel, ClubTravel, Trailfinders, Platinumtravel i Intele Travel, i també de mitjans de comunicació com Irelands Travel News, Sunday World, Mirror i Travelbiz, entre d’altres.
Amb aquestes dues accions promocionals Lloret Turisme avança en el seu pla d’accions a Irlanda, un mercat al qual s’ha obert aquest any i al que ofereix una proposta de valor basada en la proximitat (2h de vol), la bona connectivitat i els atractius turístics lloretencs per aquest client familiar que valora molt el sol i platja, amb els components de gastronomia, natura i cultura. Les millores de connectivitat des de Barcelona i de Girona aquesta temporada (amb vols des de Dublín, Belfast, Cork, Shannon i Knock) contribuiran a incrementar l’arribada d’irlandesos a les destinacions gironines especialment a partir del mes de juny. Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, explica que “el pla d’accions s’ha orientat en accions professionals amb operadors turístics, mitjans de comunicació i prescriptors d’Irlanda que ens permeten posicionar i donar a conèixer la nostra destinació i els seus atractius”.
El passat gener Lloret Turisme va participar a la fira Holiday World Show a Dubín, i al febrer a l’acció “Meet de Media”, també a Dublín, amb els principals periodistes de mitjans de comunicació i influencers d’Irlanda.
Segons l’estudi sobre Els turistes a l’Aeroport Girona Costa Brava, estiu 2022, elaborat pel Grup de Recerca en Economia, Indústria i Serveis de la Universitat de Girona, el turista irlandès viatja principalment en família, escull destinacions de costa per a les seves vacances, realitza una estada mitjana superior a les 8 nits –majoritàriament en hotels- i genera una despesa de 142 euros per persona i dia (de les més elevades pels turistes estrangers). L’estudi revela que el visitant irlandès valora satisfactòriament la seva estada a la destinació, amb 4,38 punts sobre 5.