Només un 30% dels veïns de Lloret Residencial i Mont Lloret s’han donat d’alta a la xarxa municipal d’aigua potable
A partir del 13 de juliol d’aquest any l’Ajuntament de Lloret va començar a informar al veïnat de Lloret Residencial i Mont Lloret que ja podia formalitzar el contracte de subministrament d’aigua potable amb l’empresa concessionària Aqualia. Una reivindicació que aquestes urbanitzacions feia anys que demanaven degut als problemes de subministrament d’aigua amb els antics proveïdors. A dia d’avui només s’han realitzat unes 200 altes, un 30% de les 636 previstes.
És per aquest motiu que l’Ajuntament enviarà una nova circular informativa per augmentar la integració d’abonats d’aquestes urbanitzacions. A més el regidor d’Urbanisme, Albert Robert, explica que “Segons un acord al qual es va arribar amb el veïnat disposen d’una tarifa reduïda només fins el 30 de setembre pels drets de connexió, col·locació i subministrament”. Aquesta taxa es cobraria en el rebuts del 3r i 4rt trimestre del 2022 i 1r i 2n de l’any vinent per import de 20€ i el regidor remarca que “per beneficiar-se d’aquest preu especial cal que es donin d’alta abans de finalitzar aquest mes”.
Per altra banda el regidor també ha recordat que “Si els veïns i veïnes no fan l’alta s’acumularà el consum del tercer trimestre amb el del quart amb el corresponent augment de preu si superen el trams de consum que estableix l’ACA”.