Ves al contingut. | Salta a la navegació

Administració electrònica

Sou a: Inici / Seccions / Administració electrònica / Requeriments tècnics

Requeriments tècnics

Requeriments del sistema, d'identificació i signatura electrònica
Requeriments d'identificació i signatura electrònica

Per tramitar electrònicament amb l’Ajuntament de Lloret de Mar, es podrà actuar en nom propi o per mitjà de representants, d'acord amb el que preveu la legislació general. En aquests supòsits, la validesa de les actuacions dutes a terme estarà subjecta a la utilització de sistemes d’identificació i signatura electrònica, basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos a la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació, com ho són l’IdCat o el e-DNI.

Requeriments del sistema

3196 1

El present document defineix els requeriments del vostre ordinador i la configuració necessària per el seu funcionament.

  • Sistema operatiu suportat és Windows. (Tot i que és possible que sobre altres plataformes com Android, IO's, també funcioni)
  • Navegadors: L'aplicatiu és compatible amb Internet Explorer 11 o superior. En general els Navegadors que es poden usar són aquells que poden executar applets de JAVA. Per exemple NO FUNCIONA GOOGLE Chrome
  • Acrobat Reader instal·lat.  Recomenat última versió. http://get.adobe.com/es/reader/
  • Cal permetre els elements emergents i la descàrrega d'arxius desde els lloc http://tramits.lloret.org
  • És necessari tenir un certificat electrònic com Valid, IDCAT o el DNI electrònic admès per CatCert per identificar-se i poder signar documents. Pot sol·licitar-ne un a les Oficines de Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) de l'Ajuntament de Lloret de Mar.
  • Alguns antivirus i/o firewwalls com NOD32, Kaspersky, BitDefender, ... s'han de deshabilitar temporalment per evitar malfuncionaments o que no es descarregui fitxers necessaris pel funcionament del Web.