Ves al contingut. | Salta a la navegació

Servei d'Arxiu i Gestió Documental

Documents d'interès

El Servei d'Arxiu Municipal té una sèrie de documents que li serveixen per regular el seu dia a dia i gestionar les funcions que li són pròpies. Així mateix, s'han d'entendre com una eina útil als ciutadans alhora de poder intereactuar amb el Servei d'Arxiu Municipal.

Tràmits del Servei d'Arxiu Municipal

Seguidament us mostrem els diversos tràmits que es poden realitzar en el Servei d'Arxiu Municipal.

Guia del Servei d'Arxiu Municipal

L'objectiu de la guia és proporcionar informació sobre les funcions, competències i serveis que ofereix el SAMLM a tots els ciutadans; i tanmateix, procura donar dades genèriques sobre els diversos fons documentals custodiats a les seves instal·lacions.

Reglament del Servei d'Arxiu Municipal

L'objectiu del reglament del Servei d'Arxiu Municipal és definir i regular les funcions i els serveis. Així mateix dota d'un marc legal la gestió documental que es porta a terme des del Servei d'Arxiu Municipal.

Reglament que regula l'accés, la consulta i la reproducció de la documentació custodiada en el Servei d'Arxiu Municipal

La documentació custodiada en el Servei d'Arxiu Municipal conté informació susceptible de ser regulada per la normativa de protecció de dades. El present reglament determina els drets i deures derivats de l'accés a la documentació que configura el fons custodiat pel Servei d'Arxiu Municipal.

Condicions d’utilització de documents accessibles en línia

Aquestes són les condicions generals que regeixen sobre els documents que el Servei d’Arxiu Municipal de Lloret de Mar posa a disposició pública per mitjà d’aquest lloc web. En la descripció o presentació d’alguns documents poden figurar condicions específiques que prevaldran sobre aquestes condicions generals. A falta d’indicació expressa regiran les presents condicions generals.

Guia per a la descripció dels fons documentals al SAMLM

La descripció és una de les tasques principals de l’organització arxivística perquè fa de pont entre els documents i les persones interessades en el seu contingut. A través de la descripció es recull i s’enregistra informació dels documents, del seu context de creació i del seu ús, per tal de permetre la comunicació i l’intercanvi de dades mitjançant la interoperabilitat. Es podria dir que la descripció arxivística té la particularitat que requereix d’una operació de recollida i anàlisi d’informació per tal de situar els documents en el seu context i fer-los accessibles.

Memòries anuals del Servei d'Arxiu Municipal de Lloret de Mar

Recull totes les activitats, tasques i projectes que ha dut terme el SAMLM o en les quals ha participat el personal de l'arxiu. Inclou informació sobre consultes, préstecs, transferències, efemèrides, impuls de la gestió documental, etc.