Ubicació i horaris
El SAMLM disposa de dos seus on custodia documentació que conforma el patrimoni documental de l’Ajuntament de Lloret de Mar. Per accedir a la documentació cal formalitzar prèviament una sol·licitud. Podeu accedir a la sol·licitud en el següent enllaç:
1314 Sol·licitud de consulta externa de documentació
Un cop analitzada la sol·licitud aquest Servei d’Arxiu Municipal dictaminarà si és possible accedir a la informació continguda a la documentació. Cas afirmatiu haureu de demanar cita prèvia en el següent enllaç:
Edifici central
Adreça i telèfons de contacte :
Carrer Josep Lluhí 24.
17310 Lloret de Mar
972 368 457
arxiu@lloret.cat
Horari de consulta:
De dilluns a divendres de 9 h a 14 h.
Tardes: només amb reserva prèvia.
Aquest immoble custodia documentació de caràcter històric i administratiu. Consta de tres dipòsits per a la documentació amb una capacitat total de 3.500 m.l.; una sala de consulta; una sala per a la classificació de documents; una àrea per a les tasques administratives; una sala de dipòsit per a microfilms i fotografies; una sala polivalent per a petites exposicions, mostres o conferències (amb capacitat per a unes 20 persones) i una zona per a la descàrrega dels documents i per realitzar les primeres tasques de neteja i desinsectació.
.
Dipòsit administratiu
Adreça i telèfons de contacte:
Plaça Madona Sicardis de Montsoriu (Centre Comercial Plaça de Braus)
17310 Lloret de Mar
972 361 577
arxiu@lloret.cat
Horari de consulta:
De dilluns a divendres de 9 h a 14 h.
En aquest centre es custodia documentació de caràcter administratiu. Consta de dos dipòsits per a la documentació amb una capacitat total de 1.800 m.l.; una sala de consulta; una àrea per a les tasques administratives; una sala per efectuar reproduccions, i una zona per a la descàrrega dels documents on es realitzen les primeres tasques de neteja i descripció.