Ves al contingut. | Salta a la navegació

Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)


L’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) ofereix un servei integral d’atenció a la ciutadania del nostre poble.

L’OIAC proporciona la màxima informació possible i facilita la tramitació dels assumptes administratius d'àmbit municipal i d'altres administracions concertades, sota els criteris de proximitat, eficàcia i eficiència en l'atenció de les persones.

Des de fa més de 10 anys, la seva missió és atendre, els ciutadans i ciutadanes de Lloret de Mar que entren a les oficines a demanar informació o fer alguna gestió.

Els principals objectius són els següents:

  • Informar la ciutadania sobre qüestions i assumptes del nostre municipi i de l'Ajuntament que puguin ésser del seu interès.
  • Gestionar els tràmits administratius: resoldre de manera immediata els tràmits simples i iniciar l'expedient d'aquells que requereixen una gestió diferida per part d'altres departaments.
  • Rebre i canalitzar peticions, queixes o suggeriments.
  • Mantenir actualitzada la base de dades dels tràmits de l’OIAC com a garantia d'una informació acurada i precisa.
  • L’Ajuntament de Lloret de Mar és entitat de registre idCAT, i com a tal, l’OIAC fa la tramitació de l'idCAT, que és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet i que permet operar amb les administracions públiques, i assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques enviades per Internet.