Ves al contingut. | Salta a la navegació


El concurs de fotografia és una eina comunitària per donar visibilitat als actius de salut dels barris del municipi. El potencial creador de la captura de les imatges digitals pot, per una banda, generar una presa de consciència sobre els elements positius per la salut que es troben  als barris i, per altra banda, afavorir l’intercanvi i el diàleg mitjançant un mitjà d’expressió artístic.

Concurs de fotografia comunitària als barris de Lloret de Mar

Entenem per actius de salut qualsevol factor o recurs que potencia l’habilitat de les persones, comunitats i poblacions per a mantenir la salut. La ciutadania juga un paper clau a l’hora d’identificar actius i definir-los com a elements que milloren el benestar de les persones.
Partint d’aquest paradigma de la salut, amb la implicació de les diferents entitats i comerços conjuntament amb el programa de desenvolupament comunitari i el departament de participació ciutadana de l’Ajuntament de Lloret de Mar, proposem un concurs de fotografia com una eina comunitària per donar visibilitat als actius dels barris. Així, el potencial creador de la captura de les imatges digitals pot, per una banda, generar una presa de consciència sobre els elements positius que constitueixen els barris i, per altra banda, afavorir l’intercanvi i el diàleg mitjançant un mitjà d’expressió artístic.

Fases

FASE 1

TANCADA

PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES EN LÍNIA

Entrada de fotografies en línia
  1. Del 13 de març al 2 d'abril
Punts de suport a la presentació de fotografies:
  1. 13 de març- de 17 a 18h al local de benestar i família c/Hipòlit Làzaro,10
  2. 20 de març- de 11 a 12h al centre cívic Can Carbó
  3. 22 de març- de 17 a 18h al puntet de Fenals
  4. 28 de març- de 11 a 12h al centre cívic rieral
Des d'AQUÍ pots participar al concurs i presentar la teva fotografia.
Qui pot presentar una proposta o fotografia?
Tothom, independentment de la seva edat o nacionalitat. Només es pot presentar una fotografia per participant.
Criteris que han de seguir les propostes:
  1. Han de ser realitzades durant l'any 2023
  2. La fotografia ha de contenir espais significatius per la promoció de relacions saludables que generen i que es valora que aporten un benefici per a la nostra salut. En són exemples espais on es duen a terme activitats, festes, llocs de trobada i conversa.
  3. No s’acceptaran fotografies que no hagin sigut fetes per l’autor i el participant garantirà la titularitat dels drets d’autor sobre la fotografia que presenta al concurs.
  4. En el cas que a la fotografia apareguin persones, l’autor serà responsable dels drets d’imatge de les persones que hi apareixen.
  5. Només s’acceptaran fotos captades amb dispositius digitals o fotos analògiques digitalitzades.
  6. Veure bases del concurs

FASE 2

TANCADA

VOTACIÓ EN LÍNIA

De totes les fotografies que participen al concurs, un jurat popular format per representants d’entitats i comerços farà una preselecció del 20% de les fotografies presentades que participaran en la votació popular. Aquestes seran seleccionades segons criteris o paràmetres especificats a les bases. El veredicte del jurat sobre les fotografies preseleccionades serà el 03 al 06 d’abril de 2023.
Votació popular en línia de les fotografies preseleccionades pel jurat
  1. Del 11 al 23 d'abril (canvi de dates)
Suport a la votació presencial als espais habilitats:
  1. 11 d’Abril- de 17 a 18h al local de benestar i família del c/Hipòlit làzaro, 10
  2. 17 d’abril- d’11 a 12h al centre cívic Can Carbó al C/Barcelona,18
  3. 19 d’abril-17 a 18h al Puntet de Fenals ubicat a la plaça de Fenals
Visualitza les fotografies preseleccionades per a la votació popular i VOTA la teva preferida!

FASE 3

PENDENT

DELIBERACIÓ DEL JURAT

Deliberació i comunicació als guanyadors
  1. Del 25 d'abril al 5 de maig - Notificació i publicació dels premiats
  2. Es premiaran les tres millors fotos, seleccionades per votació popular.
  3. Els guanyadors seran notificats via correu electrònic, web i ràdio.
Visualitza les fotografies guanyadores

Bases del concurs