Canals de comunicació
Canal per a qualsevol comunicació no formal amb l'Ajuntament, per plantejar preguntes, dubtes o demanar aclariments sobre les informacions publicades o bé demanar informació sobre algun tràmit i servei municipal, entre altres.
Per aquest canal, no es pot iniciar cap tràmit o expedient administratiu.
Canal per presentar queixes, suggeriments i comunicar incidències en el funcionament dels serveis municipals amb l’objectiu de corregir-los. Aquests comunicats poden estar relacionats amb: el medi ambient, l’enllumenat públic, la neteja viària, la recollida d’escombraries, el mobiliari urbà, la pavimentació de voreres i calçades, els espais enjardinats, l’arbrat, la xarxa de clavegueram, la Policia Local, la senyalització del trànsit i d’altres.
Canal per adreçar missatges directament a l’alcalde.
Canal per adreçar sol·licituds a l’Ajuntament de Lloret de Mar a través del formulari general normalitzat en tots els tràmits en què no s’hagi determinat la utilització d’un formulari específic.
Canal per presentar queixes o reclamacions referides a les actuacions de l’Ajuntament de Lloret de Mar, les persones que estan adscrites a un servei públic i els organismes administratius que en depenen, així com de les empreses de serveis públics o contractistes.
Canal obert a tota la ciutadania i servidors públics per comunicar conductes dutes a terme a l’Ajuntament de Lloret de Mar i al sector públic que resultin contràries al dret, als principis o regles ètiques i de bon govern. Aquest canal garanteix la confidencialitat i permet l’anonimat de les comunicacions durant tot el procés.